نفسم دوست دارم...
























عشقولانه های ادی و مری ژون

وبی در مورد عشقولانه های دوتا کفتر عاشق بنام مری ژژژژژونم وادی جوووووون

0715Girl Train از عشق می نویسم، از محبت هایت

 

 

سرآغاز نامه عاشقانه، با نام تو مینویسم صادقانه..
 ای هم نفس من… هم قفس من…
از عشق مینویسم ،از محبت هایت،
تا پای جان می نشینم چشم به راهت، ای همه بهانه..
مینویسم یک کلام، عاشقانه: دوستت دارم…
یک نفس در این نامه، بی بهانه فریاد می زنم
که تا آخرین نفس هم نفس تو هستم..

 



نظرات شما عزیزان:

ادی جووووون
ساعت9:41---3 مهر 1391
ش لام ملی ژونم
خوفی جیجل ادی؟
شطول متوطی عزیزکم؟
مبارکه وبمون
ایشاا...بسلامتی استفاده کنیم هورراااااا
خ دوشت دالم عضیظم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:,ساعت 20:28 توسط ادی و مری ژون| |

Design By : Mihantheme